B-i-analita

20. listopadu 2011 v 11:39 | Archaell |  Novinky
Bisexual… whaaat? Nemá smysl se zdržovat řečma typu "svoboda, rovnost, bratrství" a taky mám trochu problém s nespavostí, takže vynechám ty svatouškovský kecy o "lidskosti" jako píše většina lidí, dětí, kteří chtějí vypadat moudře a tolerantně… pokrytci, a místo toho to vezmu trochu pomalu z kopce.


Bisexualita je na první pohled spojení dvou slov a to "bi" a "sexualita", něco jako bi-polární, bi-gamie nebo bijakulace… to je mimochodem situace kdy se oba partneři udělají ve stejný okamžik a mimochodem sem si to teď vymyslel, takže to ignorujte. "Bi" je jasně překládaný jako obou, dvou, dvoj a tak podobně a sexualita se překládá jako sexualita. Zajímavý, že ex se sex se sek sem se… béé, zní docela podobně, ale přitom to většinou vyvolává opačný emoce. Když potkáte ex, tak to nasere přítomnou… hračku na sex, takže to je nepříjemná událost, zatímco sex je většinou událost příjemná, i když občas může dojít i na sex s ex, který může vést k nové ex, která už ale nebude mít zájem o sex… ale to jen velmi zřídka, takže dont worry.

Kde to asi začalo? Že by v antickém Řecku? Už v oněch dobách si ženatí senátoři pořizovali chlapce na hraní, takže stříkali na obě strany. Dneska to už asi moc nejde, a proto vznikají bisexuálové, protože musí střídat partnery a nemůžou mít jednoho na doma a jednoho na ven.

Být bisexuál je naprosto normální… co? To naprosto normální není, sice to není úplně extrém jako homosexualita, ale stejně. Dá se říct, že bisexuál je vlastně takovej rozmazlenej hetero, kterýho už nebaví jednotvárnost? Na jednu stranu si může najít partnera opačného pohlaví a pokračovat v přirozeném průběhu věcí a na druhou chce přehodit výhybku do teplejších vod a být víc mimo kolej.

Zatímco homosexuál je homo nedobrovolně, tak bisexuál má určitou možnost volby, takže bych k nim nebyl až tak tolerantní jako k homosexuálům. Na světě jsou miliardy lidí - mužů i žen, kteří jsou více či méně podobní pohlaví opačnému, a tak nemůže být tak těžký si vybrat partnera s kompatibilním rozmnožovacím ústrojím. Přeci jen stejný pohlaví se nemůže množit. Je to efektivní asi jako když včelka opiluje hromadu štěrku, čiže proti přírodě. Prosím vynechejme v potaz fakt, že celá lidská rasa je proti přírodě, děkuji. Prostě to je jako usb kabel, kolík zapadá do díry a díra se nasouvá na kolík, když jsou oba konce stejný, nemůže to fungovat. Smyslem každý ho organizmu je se množit a to ani při pomocí boží nejde bez koulí a vajec…

Do you like it? Do you hate it? I dont really care~~~

Konec hlášení ať už se ukájíte v čemkoliv.

Ámen.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Reni Reni | Web | 20. listopadu 2011 v 12:40 | Reagovat

Být k nim míň tolerantní? A když se jako náhodou bi zamiluje do někoho, kdo má stejné nádobíčko jako on, co s tím jako? On to přece neovlivní xD

2 Archaell Archaell | Web | 20. listopadu 2011 v 12:55 | Reagovat

[1]: Pokud věříš na lásku, tak to je jen pocit, kterej vychází z omezenosti výběru. Když bude člověk na pustym ostrově s 30 lidma, tak se časem do někoho "zamiluje", když by ale byl na ostrově s 300 lidma, tak je dost pravděpodobný, že se zamiluje do někoho jinýho. Čim větší počet tim víc možností, takže "láska" nemá v podstatě žádnou váhu a je to jen adaptabilita při výběru partnera k páření. :)

A co se tolerance týče, tak to sem myslel spíš obrazně.

3 Reni Reni | Web | 20. listopadu 2011 v 12:59 | Reagovat

[2]: Já si tedy nemyslím, že mám omezený výběr a i tak jsem se zamilovala do někoho stejného pohlaví. Asi prostě záleží na člověku.

4 Archaell Archaell | Web | 20. listopadu 2011 v 13:03 | Reagovat

[3]: Dost lidí skončí ve vztahu s lidma ze školy, z práce, nebo z okolí, víš proč? Omezenost výběru. Čim víc času s někým trávíš, tak tim větší je šance si k němu vytvořit speciální vztah (ať už to je láska, nenávist, respekt apod.) přesto to jsou jen pocity :)

5 Reni Reni | Web | 20. listopadu 2011 v 13:09 | Reagovat

[4]: Hej...Ale vlastně máš pravdu, když se nad tím tak zamyslím xD

6 pavel pavel | Web | 20. listopadu 2011 v 15:19 | Reagovat

Rozmazlenej hetero...  to jsem se fakt zasmál. :D
Ale máš pravdu. Já byl vždycky pro tu díru a nehodlám záliby měnit. :)

7 Medovlaska Medovlaska | Web | 20. listopadu 2011 v 15:51 | Reagovat

Je to zvláštní, o čem se tu bavíte. Jediné podstatné je, jestli je ta náklonnost oboustranná. To že nebudu chtít holku, protože jsem hetero, neznamená, že budu chtít kluka, jen proto, že mě bude chtít on. Omezený výběr má svou logiku, těžko založíme vztah s někým, koho nikdy nepotkáme.

8 Verloren Verloren | Web | 20. listopadu 2011 v 16:05 | Reagovat

Já si jen říkám, jak ale můžou být homosexuálové proti přírodě, když to byla ona, kdo je stvořil.
(Já nejsem zásadní příznivce ani odpůrce homosexuality/bisexuality, jenom mě to tak napadlo.)

9 Archaell Archaell | Web | 20. listopadu 2011 v 16:27 | Reagovat

[8]: Dobrá otázka. V přírodě vznikají různé anomálie, degenerace, mutace, evoluce, takže to úplně tak proti přirodě není, jenže... Homosexuál v souladu s přírodou by byl hermafrodit. Čistě homosexuální druh by vymřel s první generaci, takže nemůže v přirodě přežít. Všechno záleží na úhlu pohledu, ale podle mě je většina homosexuálů v lidský společnosti "vytvořená" uměle. Pak tady sou taky případy s mužskym mozkem a ženskym tělem (nebo opačně) to je taky určitej error přírody. Samozřejmě, že ne všechno platí na 100% určitý skupiny.

10 Růžena Růžena | Web | 9. prosince 2011 v 22:49 | Reagovat

8-) 8-) :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama