Z čeho je Bible? Z papíru.

17. srpna 2011 v 17:15 | Archaell |  Novinky

Ptáte se co má společného Bible s toaletním papírem? Pokud stále nenacházíte odpověď, tak doporučuji nechat si jeden výtisk na záchodě a tím nemyslím na čtení. Až vám dojde jednou zase papír, budete se moci s prosbou obrátit k bohu a on vám mimořádně pomůže svou tlustou bychlí k utření zadku. Tedy ne tak docela, pomůžete si sami, ale o tom až později.



Když věříte v něco, co neexistuje tak jste blázen, ale když v to věří víc lidí je to náboženství.

Jednoho dne nebylo nic. Druhého dne přišel bůh a zasadil sémě všeho. Prostě si vyhonil brko nad hromádkou ničeho a z toho vyrostl svět. Konec konců všichni jsou boží děti. Otázka je, odkud teda bůh přišel? Stvořil snad sám sebe? To těžko. Z ničeho nemůže vzejít něco. Stejně jako rostlina, která na první pohled jen tak vzklíčí ze země, má pod hlínou kořeny, tak i bůh tedy musel odněkud přijít. Znamená to, že byl bůh mimozemšťan? Existence vyspělé mimozemské technologie je mnohem lépe přijatelná, než že něco prostě samovolně vzniklo.

Co když bůh byl pozemšťan, který se vrátil zpátky v čase, aby stvořil svět. Znamená to, že by vzniknul paradox a člověk vlastně stvořil sám sebe? Kdo tedy stvořil první opakování pásky? A není to spíš přehrávání, když to hraje poprvé? Zkuste si představit, že bychom vzali naší technologií do roku 0 našeho letopočtu. Jak by na nás asi reagovali domorodí obyvatelé? Nepovažovali by nás za nadřazenou rasu, když dokážeme z kapsy vyndat oheň? Je dost možné, že ano. Takže už by nemuselo být tak zvláštní, kdyby technologicky vyspělý bůh přišel na zemi a pak zemřel stářím.

Znamená to tedy, že celá země je jedno velké akvárium, který si někdo postavil? Je dost pravděpodobné, že současný pozemský život je až příliš, vyspělí na stáří země. To znamená, že život pochází z vesmíru. Co když tedy skutečně bůh přijel na bílém vesmírném plavidlu a zasadil tady první jednobuněčné organizmy? Znamená to, že sem po čase zase přijede všechno sbalit a bude konec světa? Co když si tady jenom pěstoval život, stejně jako si mi pěstujeme kukuřici a pak ji přijede sklízet?

Bůh stvořil Adama. Znamená to, že by bůh futanari? Že si prostě ohnul klacek, nastříkal si sémě dovnitř svého lůna a zplodil Adama? Dále z jeho žebra stvořil Evu. Neznamená to tedy, že Eva je Adamův klon? Jestli ej Eva Adamův klon, proč je tedy žena? Jestli vznikla poruchou v genetickém kódu, znamená to tedy, že lidstvo je již od začátku chyba? Adam a Eva byli první lidé, ale jestli je stvořil bůh, nebyli to polobozi? A nebyli by to úplní bozi, jestli byl bůh hermafrodit? A co jejich děti? Jejich děti se neměly s kým množit. To znamená, že se museli pářit incestní cestou mezi sebou. Je to snad odpověď na otázku, proč je lidská rasa tak retardovaná?

Ježíš Kristus byl boží syn. Jestli se jmenuje Kristus, znamená to, že bůh je Kristus starší? Jestli je boží syn, tak to znamená, že bůh oplodnil panu Marii? Znamená, to tedy že Marie už nebyla panna? Znamená to tedy, že na ni bůh jedné noci skočil a udělal jí to natvrdo do díry? Jestli si na to Marie nepamatovala, znamená to, že jí bůh znásilnil ve spánku? Znamená to, že byl bůh tlustej úchylák? Jestli byl Ježíš boží syn, měl tedy i stejné schopnosti? Proč si tedy nestvořil vlastní svět? Proč neudělal zázrak, kterým by se zachránil a radši se nechal ukřižovat? Znamená to tedy, že Ježíš byl masochista?

Jedno z desatero přikázání je nezabiješ. Přímo v bibli bůh zabíjí spousty lidí, představte si tu genocidu, kterou rozpoutal za života Noeova. Znamená to tedy, že bůh byl vlastně Hitler? To pro něj jeho vlastní zákony neplatí? Zabíjení je špatné. Kdo zabíjí, jde do pekla. Je tedy bůh zlý? Neměl by tedy jít do pekla? A co když bůh není, protože skončil v pekle? Co když satan je vlastně boží hodnej brácha, kterej mu dal domácí vězení v pekl za jeho neposlušnost?

Vždycky je všechno zábavnější dělat týmově a t platí i o odírání věřících o poslední úspory.

Proč asi vznikla církev? Jednoho dne byli tři bratři. Chrabrý Gabriel, odvážný Abrahám a strachy podělaný Ježíš. Jejich otec byl smrtelně nemocný a rozhodl se tedy vydat poslední vůli. Gabriel zdědil jižní půlku světa. Abrahám obdržel příležitost vést tu severní. Na chudáka Ježíše zbyla jen rozpadlá chatrč. Stál tedy Ježíš před tou troskou a koukal se na ni. Neměl nic. Jen tuhle boudu. Mohl by se pokusit, převzít území jednoho z bratří, ale proti nim neměl šanci. V tom zafoukal vítr a kus jedné rozpadlé překližky přepadl přes druhou. Před Ježíšem se objevil první kříž a vtom mu svitla myšlenka.

Když nemůžu převzít pozemky svých bratrů násilím, co kdybych přesvědčil lidi, aby mi sloužili, aniž bych je k tomu nutil zvenčí? A tak tedy Ježíš sednul k rozvrzanému stolu a začal psát desatero přikázání. Netrvalo dlouho a celý příběh o existenci boha byl na světě. Ježíš tedy popadnul své prospekty a vydal se na náměstí nejstaršího bratra Gabriela. Stoupnul si na podium a kázal lidem o tom, jak vzniknul svět.

Ježíš se napil ze džbánu s vodou a promluvil k davu: "Víte, kde se vzal svět? Stvořil ho bůh. Jaký je smysl života? Dostat se do nebe. Proč z ničeho nic zemřel, váš příbuzný? Byl to boží trest. Proč nemůžete vidět boha? Ale můžete je támhle na obláčku."

Zatím co se dav koukal na nebe a marně se snažil boha najít, tak Ježíš vyměnil džbán s vodou za víno. Dav se otočil zpátky, s otázkou že boha nevidí a pak se udivil nad jeho přeměnou vody ve víno. Ježíš využil šokovaných tváří a pokračoval ve svém vymývání mozků: "Pokud nemáte víru, bůh se vám nezjeví."

Ježíš dále vytáhnul z kapsy chléb a ukázal ho lidem: "Jako správný pastýř i bůh se stará o své ovečky." Pak chvíli máchal ve vzduchu rukou, a když měl dav zhypnotizovaný, tak nenápadně na stůl vysypal hromádku dalšího chleba. "Pokud jste schopni uvěřit, tak vás bůh odmění. Jestliže stále pochybujete, přijďte zítra na břeh moře."

Dav tedy dorazil na určené místo a strnul hrůzou. Ježíš kráčel po vodě. "Zázrak." Po těchto slovech se Ježíš stal okamžitě miláčkem davu. Nikoho ani nenapadlo, aby se podívali po čem, že to Ježíš kráčí. Po vodní hladině? Těžko. Díky chladnému počasí se na moři objevila tenká vrstva ledu, která jeho chatrné tělo unesla. S přibývající slávou se hromadily i další koncerty a on musel vymýšlet nová představení. Do svého vzkvétajícího byznysu přibrat pár dalších lidí. Najal si herce, aby hráli chromé a pak je zázračně uzdravoval. Z těch to osob potom udělal Apoštoly, kteří dostávali zdarma jídlo, pití a prostitutky aby si lidé přiklonili boha na svou stranu. Apoštolové dál šířili víru a příjmali další členy do klubu neřesti. Netrvalo dlouho a Ježíš získal kontrolu nad celým světem a to bez jediného náznaku násilí.


Náboženství je jen pouhá záminka jak ovládat dav lidí, bez potřebné námahy k získání vládcovské moci. Proč si myslíte, že zájem o víru s postupem času, vzdělávání a vědy klesá? Lidé pomalu přestali být ovcemi své víry a stali se ovcemi moderních trendů a skupinového myšlení. Myslíte si, že ne? Kdy naposledy jste se snažili prosadit vlastní názor, i když to znamenalo individuální používání mozkových buněk a opovržení společností za to, že svojí jedinečností vyčníváte z davu?

Takže až vám zase dojde papír, popřemýšlejte o neexistenci boha a zkuste tu tlustou bychli využít aspoň trochu užitečně.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Melody Wish Melody Wish | Web | 17. srpna 2011 v 17:28 | Reagovat

zajímavý článek...s některými věcmi ale nesouhlasím

2 Tajemná Temnota Tajemná Temnota | E-mail | Web | 17. srpna 2011 v 17:39 | Reagovat

Jak se pzná totální krypl:
1) Píše urážlivé články na jakékoliv téma, jen aby mohl někoho urazit.
2) Netoleruje ostatní a matlá svoje skurvené nesmysly všude kde může.
3) Označuje za blázny lidi kteří v něco věří, protože o sám věří v hovno a jeho život je jenom sračka.
4) Jeho odpověd bude "je to můj názor" nebo "Žijeme ve svobodné zemi". Ne, ve svobodné zemi žít budeme teprv až budou všichni vegetariáni.

A ted už mi zvá říct, takového stupidního krypla aby člověk pohledal!!!!

3 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 17:44 | Reagovat

Takže zaprvé, já jsem věřící, a takovéhle bláboly jsi představují lidi, kteřá jsou blázni, co je špatné na tom, věři v to, co je pravda ?! Jestli má někdo něco proti víře v Boha, tak mi to zkuste říct !!! Tohle je prostě blbost, Ježíš byl Boží syn a tečka ! A ty autore ... jsi pro mě naprostá NICKA

4 Archaell Archaell | Web | 17. srpna 2011 v 17:48 | Reagovat

[2]:
1)Miluju sarkasmus, nedá se nic dělat.
2)Jsem netolerantní, nesnáším pokrytce.
3)Můj život je takovej jakej mi ho společnost dala.
4)Svobodná země? Anarchie je svoboda. A můj názor? Ten neexistuje. Všechno co píšu je absolutní pravda. Jen vegetariáni? Ne vegani? Až budou všichni vegetariáni, tak lidstvo vymře na nedostatek proteinů, ale stejně se blíží konec světa. ^^

Abych nezapoměl, miluju, když lidi kterým se moje práce nelíbí okrádám o drahocený čas z jejich života.

5 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 17:49 | Reagovat

Táákže, budu ti sem skoro ke každému odstavci psát malé detili

Ano, máš pravdu, Bůh si stvořil svět z " ničeho " Jen tak, udělal si svůj obraz, Jak by se prosím tebe svět a celý vesmýr stvořil " sám? " Z tot, že se srazili dva velké kameny ... Blbost

Bůh neoplodnil Marii, Marie byla ale ta vyvolená, skrze ni Ježíš vyšel, ( skrze Ducha Svatého )

6 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 17:51 | Reagovat

Bůh si stvořil Adama a Evu z popela, Aby měl svůj obraz na Zemi My máme být jeho obrazem, Takže, když Bůh viděl, že Satan svedl skoro všechno lidstvo a že se lidstvo skrze něj Řítí ke skáze, rozhodl se svět " Obnovit" A to potopou

7 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 17:53 | Reagovat

Když někdo zemře, není to Boží trest, ale milosrdnost ! V Ráji je to Miliardkrát lepší než tady, na tom smetišti ;)

8 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 17:54 | Reagovat

A Bůh není vidět. Někdy někdo žije tak svatě, že se mu Bůh zjeví u oltáře, nebo ve snu, nebo prostě při modlitbě

9 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 17:58 | Reagovat

Co si o sobě vůbec myslíš, Ty nevíš o Bohu " Nic, vůbec nic, jsi jen ... Ten, co neví co má dělat, jsi zoufalec, který se snaží najít útěchu v urážkách, co kdybys přestal urážet Boha, a obrátil se k němu ... On by ti tyhle trapné články odpustil... kdybys ho o to poprosil ;) ... Zkus to

10 Archaell Archaell | Web | 17. srpna 2011 v 18:10 | Reagovat

[5]: Takže kameny jsou blbost a "Bůh" ne? Vracíme se k tomu, co stvořilo boha? Kde se vzal. Bůh nepotřebuje kyslík? Nepotřebuje časoprostor? Tak proč potřebuju zemi. Proč ptořebuje lidi.

[6]: Lidstvo se řídí ke skáze, tak ho zabiju? Nevim, co by mi řekl kantor na škole, kdybych zmačkal svou maturitní práci a hodil jí do koše, protože se blíží ke skáze.

[7]: Tuhle větu si zkuste říct na lince pro sebevrahy. Smyslem života je smrt? Radši budu na smetišti, protože ráj bez hříchu je peklo.

[8]: Svatý život je plný odříkání, to zjevení boha je halucinace z hladu. Ukažte mi rozdíl mezi snem a zjevením.

[9]: Vím co mám dělat, přemýšlet o ději pro další povídku. Vzhledem k tomu, že bůh mě odkopnul dříve než jsem vůbec nabyl vědomí, tak se nemám na koho obracet. Ale když příde na náštěvu s rozumnými argumenty, tak si o tom můžeme popovídat.

11 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:14 | Reagovat

Ne, Bůh si vystačí sám, ale proto, že je tak milosrdný nám dal Strážné anděly a ty nás ocraňují společně s ním

12 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:15 | Reagovat

6 - Chápej, on si nás stvořil, jako svůj obraz,a protože on je dokonalý, tak když viděl, jak to s námi je, zhrozil se, a chtěl to napravit

13 Jaycob Jaycob | E-mail | 17. srpna 2011 v 18:16 | Reagovat

Elaine radši se nauč psát, já ti to odpustim a ten tvůj "Bůh" možná taky když ho poprosíš ...

Osobně mi je jedno kdo v jaké náboženství věří, já sám jsem ateista ale kdybych už si měl vybrat nábožeství tak bych si křesťanství nikdy nevybral ... v historii církev kašlala na Boha ... využívali svého náboženství pro bohatství ... ten kdo chtěl být v histroii bohatý dělal že je křesťan a propracoval se až na člena církve ...

14 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:16 | Reagovat

7 - Ne, Brát si život, když sis ho nestvořil sám, je přímo nehorázné ...

15 babley babley | Web | 17. srpna 2011 v 18:16 | Reagovat

Zdravím :) tenhle tvůj článek mě fakt pobavil, vážně mi zvednul náladu, i tak nějak přesně vystihnul to, co si o bibli (o slepé víře a o ostatních "chytrých knížkách") myslim x)) i když je fakt, že každá mince má dvě strany, a ti, kteří věří v jakéhosi imaginárního boha, jsou v jistém směru asi šťastnější a spokojenější (ale naivní), to mě vede k tomu, že paní/slečna Elaine vůbec nepochopila pointu celýho článku - pardon, Elaine - :) no, prostě dobrej článek ;)

16 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:17 | Reagovat

[13]:  Ano, ale to bylo kdysi, já připouštím, že církev byla naoko zkažená, ale v jejím jádru je a byl a bude pořád Bůh, do prčyc lidi, pochopte to !!

17 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:18 | Reagovat

[15]:  na tohle nejde řict Pardon, vy... prostě to nechápete... Ale snad vám to On odpustí :)

18 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:19 | Reagovat

8 - Sen je to, co ti mozek přehrává ve spánku, když ukládá vzpomínky, ale Bůh může úplně všechno, takže může i ovládat i naše sny a vstoupit do nich ;)

19 Blonde Blonde | E-mail | Web | 17. srpna 2011 v 18:19 | Reagovat

Velmi zajímavě pojatý článek. Já osobně jsem ateista a tedy věřím jen v sama sebe a fakta něčím podložená :D . A správná otázka autora hned na začátku: "Otázka je, odkud teda bůh přišel? Stvořil snad sám sebe? To těžko. Z ničeho nemůže vzejít něco." Sice je pravda, že článek je v nějakých částí "poněkud drsnější", ale zajímavý.

[2]: Ale vždyť to tak je, v ČR platí svoboda slova a názoru. A jak můžeme žít svobodně, když budeme vegetariáni? Žádnou souvislost v tom nevidím. Náš organismus maso potřebuje, ale to vegetariánům říct nejde..

[3]: No jestli to názýváš věřit v pravdu.....já osobně věřím vědeckým faktům. Já proti věřícím nic nemám. Každý se může rozhodnout a já se rozhodla v boha nevěřit. Ale zase nechápu proč zase ty urážíš někoho, kdo to vidí takto. A né, rozhodně nejsem blázen, jak uvádíš. Jen mám jiný názor, ale tobě ten tvůj brát nebudu.

A víte co je nejhorší? Že většina válek a masakrů je kvůli náboženství!!! Tak se lidi proberte a nechte, ať si klidně všichni věří v to, co chtějí - je to jejich právo!

20 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:20 | Reagovat

9 - Bůh nikoho neodkopává, mohl bys mi prosím vysvětlit, jak tě " odkopnul ?"

21 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:21 | Reagovat

Blonde -Sohlasím s tebou ... lae be ve všem

22 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 17. srpna 2011 v 18:22 | Reagovat

Já tleskám! Moc ti tleskám, článek se mi děsně líbil. Věřící nejsem a nebudu a nelíbí se mi ani jedno náboženství. A tenhle článek jsem zhltla jedním dechem. Velmi povedený a sama si u toho říkám - tohle bych asi nevymyslela. Úžasný, úžasný, úžasný. Dalo by se říct, že s tebou souhlasím, kdo ví, jak to bylo, jenom ovečky budou bečet jednu verzi, která je do nich nacpána. Pravdu se člověk doví o máločem, ale aspoň by teda měl o těch věcech pochybovat, ne polykat návnady :D

23 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:24 | Reagovat

PROBUĎTE SE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

24 Jaycob Jaycob | E-mail | 17. srpna 2011 v 18:24 | Reagovat

A co by mi měl odpouštět? že mám svůj názor? že v něj neveřím protože si chci užít života? ... jen mě zajímá jestli vytvořil Evu z popela, proč se tak zbytek lidstva nerodí stejným způsobem stále? Jestlipak se tím popelem v bibli nemyslela zadnice boží.

25 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:26 | Reagovat

on vzal bláto, hlínu a z toho " vymodeloval" prvního člověka, nechci ti brát tvůj názor, ale chci ti jen říct pravdu ;) tak mě prosím zkus taky respektovat jen maličko, to mi bude stačit :)

26 Jaycob Jaycob | E-mail | 17. srpna 2011 v 18:29 | Reagovat

A co když je Bůh jen serverem dokonalejší verze multiplayerového Minacraftu?

27 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:29 | Reagovat

A roč jsou o tom ted adochované důkazy ??

28 Jaycob Jaycob | E-mail | 17. srpna 2011 v 18:30 | Reagovat

Já sem ze 70% z vody a né z bláta a hlíny

29 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:30 | Reagovat

amolouvám se za ty chyby, ale mě tady asi brzo dojde klávesnice

30 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:31 | Reagovat

Třeba jsi výjimka ... Ale pochybuju

31 mrchozrout222 mrchozrout222 | Web | 17. srpna 2011 v 18:37 | Reagovat

zajímavý članek ale něco z toho jsou příšerný bláboly jinak hezký

32 Elaine Elaine | 17. srpna 2011 v 18:43 | Reagovat

Tak pápá, já nemám zapotřebí tu s vámi mluvit o víře, když a ni jeden zvás o ní nemá žádné potuchy... mrzí mě to, ale taková je pravda :´(

33 babley babley | Web | 17. srpna 2011 v 18:56 | Reagovat

[27]: důkazy o existenci boha??? řekla bych, že je všechny vytvořil/zaznamenal člověk..

34 babley babley | Web | 17. srpna 2011 v 18:56 | Reagovat

[28]: nj, biologové se zřejmě mýlí..

35 Barča Barča | 17. srpna 2011 v 19:12 | Reagovat

...co k takovému článku dodat?... myslela jsem že máš psát o toaleťáku a ne pomlouvat víru, o které víš asi pěkný prd!... sarkasticky urážíš lidi co v něco věří, proč se do toho hrneš a nenecháš to radši být a jen zám sebe zesměšňuješ a ukazuješ jak jsi trapný....

36 Archaell Archaell | Web | 17. srpna 2011 v 19:43 | Reagovat

Proč autoři píší své články? Pro čtenáře? To možná taky, ale hlavně pro uspokojení kreativního ducha. Popravdě nic proti víře, je to parádní věc na vymývání mozků, ale byla odepsaná v okamžiku kdy jsem uviděl ten obrázek na začátku stránky. Mimochodem jsem rád, že to i přes svůj odpor čtete, ale pokud vám takový obsah nevyhovuje klidně to okno prohlížeče zavřete.

37 Slain Slain | 17. srpna 2011 v 20:18 | Reagovat

Clanek velice zajimavy ale jeste zajimavejsi jsou reakce! Tak me napada.....zamyslel tohle buh bo dabel aby se verici prely s nevericimy? Bo je to pouze napad cloveka ktery se bude snazit presvedcit ostatni o tom o cem je presvedcit nedokaze?

38 Adelaine Pierce Adelaine Pierce | Web | 18. srpna 2011 v 10:58 | Reagovat

Nos po plastice mi upadnout nemůže! ;D Konkrétně to, co já chci je jakoby odříznutí toho hrbolku. To udělají zevnitř, normálně odříznou kousek kosti, či co to je a pak to trochu vymodelujou a zašijí. Na tom se nedá nic pokazit. :)
Já říkám, že když žijeme v době plastických operací, proč toho nevyužít? Navíc, kdyby se všichni báli, že jim to chirurgové zkazí, tak by plastická chirurgie zkrachovala. :P

39 Adelaine Pierce Adelaine Pierce | Web | 18. srpna 2011 v 11:00 | Reagovat

A článek nebudu komentovat. Je všeobecně známo a mám i vlastní zkušenosti, že lidem, kteří na tohle prostě nevěří a pevně se drží svého "racionálního" rozumu se NIKDY nedá něco podobného, jako víra vysvětlit. :) Ale každého věc, nikoho nenutím věřit, jen bys to nemusel tolik urážet. Chci říct, chtělo by to trochu tolerance.

40 Archaell Archaell | Web | 18. srpna 2011 v 11:14 | Reagovat

Druhá strana mince. Realista věřícímu nevysvětlí nesmyslnost jeho víry. Tolerance musí být vzájemná. Stejně tak jako oni mají právo na svou víru, tak já mám právo na vyjádření své nevíry. Když chci o něčem psát, tak o tom budu psát, ať už se to komukoliv nelíbí. Občas se musí trpět za svůj názor. To bych za chvíli nemohl psát o ničem, protože by se to mohlo někoho dotknout. A jak říkám, nedržím věřícím u hlavy zbraň, aby to četli. Píšu, abych z hlavy vytěsňoval své myšlenky a i když je ohlas negativní, tak jakákoliv reakce je pro mě pozitivní, protože tím moje existence dostává smysl :)

41 Lalaith Lalaith | Web | 18. srpna 2011 v 18:37 | Reagovat

[24]: To,že věříš v Boha neznamená,že si neužíváš život.
Jdu si rýpnout (ano,jsem hrozná,ubohá a vlastním spoustu podobných vlastností).,Díky chladnému počasí se na moři objevila tenká vrstva ledu, která jeho chatrné tělo unesla.' V zeměpisných šířkách,kde žil Ježíš je něco takového nemožné.
  S článkem nesouhlasím,ale je to tvůj názor. Na druhou stranu je fajn,že lidé dokážou vyjádřit,co si myslí. Souhlasím s Adelaine Pierce,že by to chtělo trochu tolerance,ale na druhou stranu máš pravdu,že každý článek by se mohl někoho dotknout. Nevím,mám na tenhle článek rozporuplný názor. Jak už jsem napsala,tvůj názor nesdílím,ale vyvracet ti ho mi přijde zbytečné.

42 Archaell Archaell | Web | 18. srpna 2011 v 18:56 | Reagovat

Led byl realističtější možnost, původně měl chodit po sklu. Klidně tam mohl připlout ledovec a roztát, až z něj zbyla jen tenká vrstva. Ježíš žil? Celý Ježíš je vymyšlená biblická postava, takže nežil. Tudíš loakce je stejně irelevantní. Mimochodem nemělo jít o lekci z dějepi... z fantasy knihy bible, ale o sarkastický článek. ^^

43 Lalaith Lalaith | Web | 18. srpna 2011 v 20:49 | Reagovat

Drtivá většina historiků říká,že Ježíš je historická postava,která žila. Jediné co může být vymyšlené je jeho konání zázraků.

44 Archaell Archaell | Web | 18. srpna 2011 v 21:17 | Reagovat

Dobře pominu fakt, že jeho existence mohla být jen pověst šířená mezi lidmi a budu teoreticky uvažovat, že to byl pouhý nemanželský syn zběhlé Marie. Jestli otcem nebyl Josef, tak to tak muselo být. Když Ježíšovi sebereme všechnu nadpřirozenou moc, tak odpadnou všechny jeho hrdinské činny a nestal by se miláčkem davu, ale pouhým popraveným člověkem, jakých byli celé cesty. Dá se říct, že pak bych byl ochoten přiznat mu částečný obdiv, že zemřel za své idály, i když to je silně proti pudu sebezáchovy. Dá se říct, že Ježíš se stal objetí i tohoto článku. Klidně to mohl být supr člověk, který nese i v přítomnosti na svých bedrech pomluvy, které by veskutečnosti neměli být namířeny proti němu, ale proti retardovanosti věřících lidí. Tímto se Ježíšovi omlouvám a podle jeho charakteru mi bezpochyb odpustí takový článek a ještě se mu zasměje. Díky Ježíši seš fakt kámoš. ^^

45 KadetJaina KadetJaina | Web | 19. srpna 2011 v 10:34 | Reagovat

Když zemře sotva narozené dítě a je nepokřtěné, půjde do pekla, protože má na obě prvotní hřích?
Souhlasím s tvým článkem, nemůžu říct, že jsem vyloženě antikrist nebo něco takovýho, ale nemám ráda fanatické následovníky a víru v něco, co není doložené (kecá, ona půjde po smrti chlastat do Vallhaly :D. Ačkoliv víra v blbosta obliba mytologie je něco jiného.)
Líbí se mi, jak se tu ostatní vztekají. Je pravda, že tvůj článek napadá křesťany (ano, napadá, ačkoliv ten sarkasmus cítím) ale oni ho zase nezvládnou brát s nadhledem.
Bibli máme u dědy na záchodě taky :D

46 KadetJaina KadetJaina | Web | 19. srpna 2011 v 10:40 | Reagovat

[44]: Aspoň ná mteda ve škole tvrdili, že se Ježíš narodil -4 před až 7 po Kristu ;D

47 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 19. srpna 2011 v 13:05 | Reagovat

Víš, co považovali raní křesťané za největší hřích na své mystické cestě? Pýchu a nevědomost. Ne zabití nebo sex a kdo ví co ještě.  
Ptej se svého srdce. Ne náboženství a ideologií nebo ostatních lidí okolo.
Jsem věřící srdcem. V jiných stoletích by mě upálili. Dnes mě občas někdo na blogu vynadá nebo pošle do pekla.
Protože jsem před chvílí dočetla Tvůj aktuální sen o hledění do své minulosti pouze kukátkem, tak myslím, že jsi na cestě hledání sebe sama. Držím palce. Pýchu a nevědomost srdce a rozumu znám.

48 Archaell Archaell | Web | 19. srpna 2011 v 13:12 | Reagovat

To je přesně ono. Správný obsah víry by neměl být ovlivněný okolím. Pokud věřící dokáží v něco věřit, aniž by se tím chlubili ostatním, tak taková víra je podle mě v pořádku. Ovšem moderní církev z toho dělá skupinové večírky nad šálkem čaje. Ta nevědomost je vcelku ironická, když vezmeme v úvahu, že víra a vědomosti kráčí opačným směrem.

49 --- --- | 15. září 2011 v 13:09 | Reagovat

[3]: A ty jsi bláhová... Vyvedení Židů z Egypta je naprostá blbost. Bible má všude jména. Proč tam není faraonovo jméno? A kdy se to stalo? Já neznám dobu, kdy by bylo v egyptě tolik otroků, neznám dobu, kdy otroci dělali na faraonových projektech a neznám dobu, kdy by Egypt neměl vojsko. A to se připravuji na egyptologii. A jestli nevytáhneš z kapsy nějaký DOKUMENT (ne knihu bez zdrojů), nejlépe Egyptský (neboť oni byli největšími byrokraty na světě) tak si můžeš tak akorát  . . .  Jehovisté jsou bláhoví...
-------------------------
A existuuje takový hezký vtípek na ně: Probere se Jehovista po smrti v říši mrtvý nějakých pohanů, já znám tu egyptskou verzi, takže sem zkopíruju tu. Jehovista se probere na Západě a uvidi Anupa, průvoce mrtvích. Jehovista si myslí, že jen unul a že ho skouší démoni zla a povídá: ,,Ty neexistuješ a tohle je jen zlý sen." Anup je samožřejmě nespokojený a jde si stěžovat za Usirem a jehovista pokrečuje v cestě. Potká Pijáka krve a jedlíka všeho, co se hnusí zemřelého, který se jej snaží vyděsit. Jehovista ,,Ty neexistuješ a tohle je jen zlý sen." Piják krve stál v údivu, že zapoměl jehovistů zabít na večné časy. Tímhle způsobem se jehovista dostane až do Síně obíjí pravdy, mezitím, co si na něj u Usira stěžoval skoro celý panteon. Jehovista potká Ammit a povídá ,,Ty neexistuješ a chceš mi zničit život." Ammit jako jediná odpoví a to ,,Od toho tu jsem." Pak jehovista uvidí Usira (boha věčného života) a povídá ,,Ty neexistuješ a chceš zničit věčný život." To už dojde trpělivost i Usirovi a ten si zavola Džehutiho, nejmoudřejšího z bohů, ten se zamyslí a povídá: PROBUĎ SE!
----------------------------
Bible je hezká knížka, ale člověk musí vybírat to, co je pravda (a zbyde mu tak asi čtvrtina). Věřím v Nejvyššího, ale křesťanem nebudu ani za nic! Takové netolerantní namyšlené náboženstí - už ho nemůžu ani vidět (viz Římanům - hezky napsáno, jak je každý, kdo není křesťan {nebo jehovista, stejná víra} hrůzný). A tak se nediv, že nesnáším křesťany, potom, co říkají o ostatních.
---

50 Archaell Archaell | Web | 15. září 2011 v 13:54 | Reagovat

[49]: Přesně tak. Já nemůžu věřit v boha už jen kvůli tomu, jak se oni chovaj. V podstatě jsou pro mě na stejný úrovni jako sebevražední muslimové. Kdyby nebyli křížové výpravy, tak by byl teďka svět v harmonii a měl přístup k opravdovým náboženstvím a ne k vysavačům na prachy.

51 Elys Elys | 21. listopadu 2011 v 18:19 | Reagovat

Archaell, tenhle článek je prostě... BožíXD Nikdy by mě nic takového nenapadlo, věřím že křesťany může popudit tvůj článek, ale nechápu jak můžou být tak...vymaštění a nepohlédnout na to z pohledu který jim někdo nebušil už od narození do palice.
Elaine, jak můžeš napsat vesmír s Ý(to nemůže být chyba klávesnice, Í a Ý jsou dost daleko od sebe)? Jak můžeš říct že bůh vymatlal lidi z hlíny? Kdyby je "stvořil" z vody bylo by to věrohodnější, i když více nemožné. Proč doháje pořád píšeš jak "SE MÁME PROBUDIT"? Já myslím že jsem dost vzhůru.

Lalaio, zeptej se dějepisářky jestli věří v boha, jak najdeš důkaz že bůh existuje?

Proč by někdo zpochybňoval teorii velkého třesku nebo evoluce? K evoluci je tolik možných důkazů! A velký třesk nebo i ten bůh... Nikdo neví jak to bylo, nikdo tam nebyl.

Archaell píše články pro lidi kteří je chtějí číst a když je někdo číst nechce tak ať je nečte, je to vaše volba.
Tleskám ti:))

52 Archaell Archaell | Web | 21. listopadu 2011 v 18:24 | Reagovat

[51]: Eh... eh... to je prachu... někdo kdo čte archivní články? :D Díky za aplaus :)

53 Anne Anne | 21. října 2012 v 21:56 | Reagovat

Promiň, ale vážně s tebou nesouhlasím. Abys pochopila, co to pro křesťany znamená Bůh a co to pro ně znamená věřit, musela bys nějaké znát, bavit se s nima a nebo s tím mít vlastní zkušenost.
Sorry, ale psát tu strašně chytrej článek o něčem čemu vůbec nerozumíš, to je vážně umění!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama